Random Is Tha Shit

Alla inlägg under april 2014

.

Av Zarah Zetterman - 2 april 2014 18:40

Jag har nere bloggen ett tag nu..

Av Zarah Zetterman - 2 april 2014 17:00

Min lillkusin som är 3 år yngre, ringde mig igår och frågade om jag ville hänga med henne och hennes pappa för att spela bedminton. Så jag följde med. Vi spelade 17:30 - 20:15, alltså nästan 3 timmar.

Det var jättekul! Det var två andra tjejer där som min kusin känner, så vi spelade med dom också.

Vi körde lite lekar och sånt också. Tex linjejage som jag och min kusin kommit på xD !


Jag skrev detta inlägget runt 17, men jag lade inte upp det förrän 18:30 för jag glömde av.. Så att du vet cx

 

Sommarbild från förra året (2013) c:

Av Zarah Zetterman - 1 april 2014 09:56

Nu var det April ja..
Har inga bra april-skämt, haha.
Det känns som om det nyss var nyår!
Dom 3 senaste åren har tiden gått snabbare tycker jag.

April, Maj och några dagar i Juni, sen är det sommarlooooov!
Bara lite mer än 2 månader.
Ska bli grymt skönt att slippa skolan!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Zarah. Jag är 12 år. Här bloggar jag om typ allt som handlar om mitt liv. Min vardag, skolan, kompisar, åsikter med mera. Jag bloggar mellan 2 och 7 inlägg varje dag, beror på mitt humör.

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards